Ha január, akkor leárazás. Vagy nem?

Még január van, talán aktuális ez a cikk. Több hirdetésbe belefutottam, ami kecsegtető leárazásokkal csábít a webshopjába. Nos itt a TrendTérképen barátaim a vállalkozók, azok, akik valamiben egyediek, és elkötelezettek tudnak lenni. Most nem róluk írok. Hanem a multikról.

Szemtelenül nézik hülyének a mai vásárlót, és tévesztik, meg úgy, hogy a fogyasztóvédelem még véletlenül se tudjon belekötni a hirdetés furfangos megfogalmazása miatt. Például árengedmény, akár 70%-kal olcsóbban.

Igen, a nyelvtanból valaha jeles tanulók, jól tudják, hogy a hangsúly az akár szócskán van. Általában ugyanis itt arról van szó, hogy ami a kutyának sem kell, 70 százalékkal tényleg olcsóbb, a többiből meg 15-20 százalékot, ha enged, akkor már nagyvonalú.

Értem én a nagy számok törvényét, hogy a millió betévedt nézelődőből néhányan valóban rendelnek egy-egy terméket, de könyörgöm, ez annyira gáz a mai világban…

Számomra sokkal szimpatikusabb az az ajánlás, miszerint kifutó termékekről, szezonális váltásról van szó, és adja az átlag 30% -os engedményt, mondjuk a termékeinek 85%-ára. Mindez feltételezi rólam, hogy tudatos, intelligens vevő vagyok, akit nem ejtettek a fejére.

Arról már ne is beszéljünk, hogy amit megéri eladni óriási kedvezménnyel is, az valójában milyen beszerzési áron kerül a kereskedő polcára. Azok a vállalkozók azonban még visszatérő vásárlókat is szerezhetnek, akik korrekt módon az előbb említett „taktikával” dolgoznak.

Minden esetre kedves Olvasóim, legyetek résen, mert ki lehet fogni az álom darabokat, de nem „minden áron”

(szerző: Miklós Tímea, fotó pixabay)

Kapcsolódó cikkek